Relacja z obozu

RELACJA Z I EDYCJI TYGODNIOWEJ METAMORFOZY W CHORWACJI 2017!

Za nami pierwsza edycja obozu sportowego, który odbył się w urokliwej, nadmorskiej miejscowości – Moscenicka Draga w Chorwacji.

Trwają zapisy na następny obóz, który odbędzie się 27 kwietnia - 3 maja 2018, tym razem w Polsce.

II edycja obozu

RELACJA Z I EDYCJI TYGODNIOWEJ METAMORFOZY W CHORWACJI 2017 !

Za nami pierwsza edycja obozu sportowego, który odbył się w urokliwej, nadmorskiej miejscowości – Moscenicka Draga w Chorwacji.

Trwają zapisy na następny obóz, który odbędzie się 27 kwietnia - 3 maja 2018, tym razem w Polsce.

II edycja obozu

Opinie uczestników:

  • Agata Jurek
    Agata i Bartek stworzyli na obozie świetną atmosferę. Sa profesjonalni, zawsze uśmiechnięci i widac, że sport i praca z ludzmi to ich pasja! Czekam na kolejną edycję. To byl pozytywny i motywujacy wycisk!
    Agata Jurek
  • Agnieszka Paluszyńska
    Po raz pierwszy od kilku lat przeżyłam emocje podobne do tych, jakie towarzyszyły mi na obozach jeździeckich jako nastolatce. Krew, pot i łzy, pasja która łączy ludzi i daje radość mimo zmęczenia. Agata i Bartek dostarczyli mi przeżyć które będą zastrzykiem energii i uśmiechu na długie zimowe miesiące. Bez chwili wahania zapiszę się na kolejną edycję ich wyjazdów sportowych.
    Agnieszka Paluszyńska
  • Anna Wojtkowska
    Super obóz! Dużo treningów, każdy inny, zero nudy! Bieżące wskazówki i szkolenia dietetyka (dzięki Agata!), opieka i porady fizjoterapeuty (dzięki Bartek!). A do tego miła atmosfera, świetne dziewczyny oraz boscy i zaangażowani trenerzy. Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI!
    Anna Wojtkowska
  • Justyna Jurek
    Ogromna dawka pozytywnej energii i motywacji! Obóz trwał tylko tydzień ale to wystarczyło, żeby zupełnie zapomnieć o codziennych problemach. Wyjazd zdecydowanie dla każdego, Agata z Bartkiem gwarantują na prawdę profesjonalną opiekę trenerską. W takiej atmosferze nawet dwa treningi dziennie nie były męczące ?
    Justyna Jurek
  • Ewa Ibek
    Moje wrażenia: 1. Najlepiej aktywnie spędzone wakacje 2. Super - różnorodność treningów np. że rano była tabata a wieczorem robiliśmy pupe 3. Wasz duet idealny! Ty ogarniałaś extra ćwiczenia na wszystkie partie ciała a Bartek zapewniał opiekę plus poprawiał nas w ćwiczeniach 4. Spędzenie czasu z nowymi osobami 5. Miejsca w których ćwiczyliśmy! Ze nie tylko sala/siłownia ale plener kort skały! 6. Motywowanie się nawzajem 7. Zero wyrzutów sumienia bo zawsze wakacje to czas kiedy “odpuszczamy”. A po tym obozie czulam sie rewelacyjnie! 8. Urozmaicenie treningów? i w parach i kettle, taśmy, rolki, trxy 9. Ogólnie dla mnie 10/10!!! Polecam wszystkim!!
    Ewa Ibek

Opinie uczestników:

  • Agata Jurek
    Agata i Bartek stworzyli na obozie świetną atmosferę. Sa profesjonalni, zawsze uśmiechnięci i widac, że sport i praca z ludzmi to ich pasja! Czekam na kolejną edycję. To byl pozytywny i motywujacy wycisk!
    Agata Jurek
  • Agnieszka Paluszyńska
    Po raz pierwszy od kilku lat przeżyłam emocje podobne do tych, jakie towarzyszyły mi na obozach jeździeckich jako nastolatce. Krew, pot i łzy, pasja która łączy ludzi i daje radość mimo zmęczenia. Agata i Bartek dostarczyli mi przeżyć które będą zastrzykiem energii i uśmiechu na długie zimowe miesiące. Bez chwili wahania zapiszę się na kolejną edycję ich wyjazdów sportowych.
    Agnieszka Paluszyńska
  • Anna Wojtkowska
    Super obóz! Dużo treningów, każdy inny, zero nudy! Bieżące wskazówki i szkolenia dietetyka (dzięki Agata!), opieka i porady fizjoterapeuty (dzięki Bartek!). A do tego miła atmosfera, świetne dziewczyny oraz boscy i zaangażowani trenerzy. Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI!
    Anna Wojtkowska
  • Justyna Jurek
    Ogromna dawka pozytywnej energii i motywacji! Obóz trwał tylko tydzień ale to wystarczyło, żeby zupełnie zapomnieć o codziennych problemach. Wyjazd zdecydowanie dla każdego, Agata z Bartkiem gwarantują na prawdę profesjonalną opiekę trenerską. W takiej atmosferze nawet dwa treningi dziennie nie były męczące ?
    Justyna Jurek
  • Ewa Ibek
    Moje wrażenia: 1. Najlepiej aktywnie spędzone wakacje 2. Super - różnorodność treningów np. że rano była tabata a wieczorem robiliśmy pupe 3. Wasz duet idealny! Ty ogarniałaś extra ćwiczenia na wszystkie partie ciała a Bartek zapewniał opiekę plus poprawiał nas w ćwiczeniach 4. Spędzenie czasu z nowymi osobami 5. Miejsca w których ćwiczyliśmy! Ze nie tylko sala/siłownia ale plener kort skały! 6. Motywowanie się nawzajem 7. Zero wyrzutów sumienia bo zawsze wakacje to czas kiedy “odpuszczamy”. A po tym obozie czulam sie rewelacyjnie! 8. Urozmaicenie treningów? i w parach i kettle, taśmy, rolki, trxy 9. Ogólnie dla mnie 10/10!!! Polecam wszystkim!!
    Ewa Ibek

Wrażenia z obozu

Razem z Bartkiem jesteśmy ogromnie dumni, że mogliśmy zaszczepić w obozowiczach zdrowe nawyki treningowo – dietetyczne. Nasi obozowicze przekroczyli swoje granice, do których wcześniej nawet się nie zbliżyli i odkryli, że niemożliwe nie istnieje. Ile godzin treningu za nami? 27!

Wiadomości, które dostajemy od nich po powrocie uświadamiają nam, że główny cel naszego przedsięwzięcia został osiągnięty. Jak się okazuje nie był to tylko tygodniowy reżim treningowo-dietetyczny, a trwała zmiana nawyków, która w wielu przypadkach odmieniła ich życie.

Kiedy w jednym miejscu kumuluje się tyle pozytywnych ludzi, przy tak dużej częstotliwości treningów to endorfiny wydzielają się w każdej minucie doby. Każdego dnia nie tylko pracowaliśmy nad swoją sylwetką, uczyliśmy się świadomości własnego ciała, ale też poznawaliśmy się wzajemnie, wymienialiśmy doświadczeniami, opowiadaliśmy śmieszne historie, kończąc czasem kolację rozmowami o 2 w nocy.


Treningi biegowe

4 dnia obozu charaktery naszych obozowiczów były już na tyle mocne, że na rzucony żart - wyzwanie w trakcie rozmowy odnośnie rozpoczęcia dodatkowego treningu biegowego tu i teraz (godzina 22:30!) większość osób zareagowała natychmiastowo przebierając się od razu w stroje sportowe i meldując na miejscu startu. Wspólnymi siłami udało nam się przebiec aż 10 km, a poniżej zamieszamy dowody tego wyczynu.

Zobacz trasę biegu


Treningi biegowe

4 dnia obozu charaktery naszych obozowiczów były już na tyle mocne, że na rzucony żart - wyzwanie w trakcie rozmowy odnośnie rozpoczęcia dodatkowego treningu biegowego tu i teraz (godzina 22:30!) większość osób zareagowała natychmiastowo przebierając się od razu w stroje sportowe i meldując na miejscu startu. Wspólnymi siłami udało nam się przebiec aż 10 km, a poniżej zamieszamy dowody tego wyczynu.

Zobacz trasę biegu


Treningi na plaży

Przez cały obóz trenowaliśmy na maksymalnych obrotach. Ćwiczenia z obciążeniem własnego ciała wykorzystywaliśmy przede wszystkim w przepięknych okolicznościach przyrody trenując głównie na podestach wdzierających się z lądu w morze. W takiej scenerii nawet krople potu spływające do oczu podczas Tabaty nie były powodem, do zaprzestania wysiłku. Spokojnie możemy przyznać, że bryza morska zapewniała odpowiednią termoregulację podczas intensywnych treningów w słoneczne dni. Nic dziwnego, że po skończonym treningu na plaży, wszyscy w mgnieniu oka wskakiwali do wody.

Aż trudno wyrazić słowami i zdjęciami jak cudownie ćwiczy się w takiej scenerii, dlatego… po prostu zobaczcie to sami !

Zobacz trening


Treningi na korcie

W trakcie obozu wykorzystywaliśmy pełną paletę środków i metod treningowych, dzięki czemu każdy poszerzył swoją wiedzę na temat treningu. Zajęcia z użyciem gum, TRX oraz kettlebell prowadzone w różnych formach odbywały się na korcie tenisowym, znajdującym się w kompleksie naszego hotelu.


Treningi na sali

reningi celowane na konkretne grupy mięśniowe, głównie: brzuch, grzbiet, pośladki do których wykorzystywaliśmy ciężarki, mini bandy i ekspandery odbywały się na sali. Przy tak dużej liczbie jednostek treningowych stałym elementem każdego dnia były sesje stretchingu połączone z rolowaniem, dzięki którym zmniejszaliśmy bolesność mięśniową. Dziękujemy firmie MOVO (www.movo.training) za zaopatrzenie nas w profesjonalny sprzęt sportowy, oraz rollery i przyrządy do automasażu.

Dziękujemy naszemu fotografowi i kamerzyście - Bartoszowi Jakubowskiemu za to, że był z Nami na każdym treningu i uwiecznił najciekawsze momenty, bez względu na to czy świeciło słońce, czy padał deszcz. Dzięki niemu Ci których z nami nie było mogą zobaczyć jak wspaniale spędziliśmy tydzień metamorfozy w Chorwacji.


Treningi na plaży

Przez cały obóz trenowaliśmy na maksymalnych obrotach. Ćwiczenia z obciążeniem własnego ciała wykorzystywaliśmy przede wszystkim w przepięknych okolicznościach przyrody trenując głównie na podestach wdzierających się z lądu w morze. W takiej scenerii nawet krople potu spływające do oczu podczas Tabaty nie były powodem, do zaprzestania wysiłku. Spokojnie możemy przyznać, że bryza morska zapewniała odpowiednią termoregulację podczas intensywnych treningów w słoneczne dni. Nic dziwnego, że po skończonym treningu na plaży, wszyscy w mgnieniu oka wskakiwali do wody.

Aż trudno wyrazić słowami i zdjęciami jak cudownie ćwiczy się w takiej scenerii, dlatego… po prostu zobaczcie to sami !


Treningi na korcie

W trakcie obozu wykorzystywaliśmy pełną paletę środków i metod treningowych, dzięki czemu każdy poszerzył swoją wiedzę na temat treningu. Zajęcia z użyciem gum, TRX oraz kettlebell prowadzone w różnych formach odbywały się na korcie tenisowym, znajdującym się w kompleksie naszego hotelu.


Treningi na sali

reningi celowane na konkretne grupy mięśniowe, głównie: brzuch, grzbiet, pośladki do których wykorzystywaliśmy ciężarki, mini bandy i ekspandery odbywały się na sali. Przy tak dużej liczbie jednostek treningowych stałym elementem każdego dnia były sesje stretchingu połączone z rolowaniem, dzięki którym zmniejszaliśmy bolesność mięśniową. Dziękujemy firmie MOVO (www.movo.training) za zaopatrzenie nas w profesjonalny sprzęt sportowy, rollery i przyrządy do automasażu.

Dziękujemy naszemu fotografowi i kamerzyście - Bartoszowi Jakubowskiemu za to, że był z Nami na każdym treningu i uwiecznił najciekawsze momenty, bez względu na to czy świeciło słońce, czy padał deszcz. Dzięki niemu Ci których z nami nie było mogą zobaczyć jak wspaniale spędziliśmy tydzień metamorfozy w Chorwacji.


Opieka dietetyka

Podstawą do zdrowia i pięknej sylwetki jest nie tylko trening, ale również dieta. Dzięki obecności dietetyka obozowicze mogli cały czas korzystać z jego porad i racjonalnie komponować zawartość swojego talerza. Omówiliśmy różne dietetyczne zagadnienia, zaczynając od podstawowych zasad racjonalnego odżywiania w przypadku osoby zdrowej, kończąc na strategiach żywieniowych, które sprawdzają się w problemach u osób z insulinoopornością, innymi problemami z gospodarką cukrową, hashimoto, niedoczynnością tarczycy, nieprawidłowo działającymi jelitami etc.

Od teraz każdy obozowicz wie, że aby osiągnąć piękną sylwetkę i cieszyć się przy tym dobrym zdrowiem nie należy rozumieć diety jako krótkotrwałej, rygorystycznej rozpiski kalorycznej. Dieta to wdrożenie dobrych nawyków żywieniowych i wprowadzenie ich na stałe w życie.


Opieka fizjoterapeuty

Przeciążeniami mięśniowymi zajmowaliśmy się używając technik manualnych, medical flosingu, a następnie zabezpieczaliśmy przy użyciu najnowszej generacji tapów – dynamic tape. Medical flosing powodował rozluźnienie nadmiernie napiętych mięśni, przyśpieszał ich regenerację i zmniejszał bolesność. Tejpy wzmacniały i zabezpieczały zmęczone mięśnie, umożliwiając kontynuowanie wysiłku w bezpieczny sposób.

Obecność nie tylko trenerów, ale też fizjoterapeuty z pewnością doceniły osoby, które dotarły na obóz z pewnymi dysfunkcjami, uniemożliwiającymi poprawne wykonywanie niektórych ruchów. Czas poświęcony im na indywidualne konsultacje z pewnością pomoże im w poprawie najsłabszych stron dzięki czemu możliwości funkcjonalne organizmu znacznie wzrosną.